Kdybyste mohli vyučovat vlastní vysněný školní předmět, co byste v něm chtěli žáky naučit?
Veronika Endrštová
lektorka a metodička vzdělávacích programů Člověka v tísni
↓ INZERCE



Asi nejradši bych měla předmět, ve kterém by se děti učily věřit samy sobě, chápat svoje emoce a pracovat s nimi. Aby uměly být se sebou i s druhými a věděly, co je dělá šťastné, a zároveň, aby byly odolné vůči těžkostem kolem. Celé by se to odehrávalo na horách a místo zvonění by do toho cinkaly krávy a děti by se učily zamilovat si přírodu. Bavilo by mě mít i předmět, kde by se děti učily učit se to, co chtějí umět, takže by se také učily to poznat a hledat cesty, jak se to naučit, a zkoušely by si to v praxi.
Předplaťte si Respekt a nepřicházejte o cenné informace.
Online přístup ke všem článkům a archivu
Články i v audioverzi a mobilní aplikaci
Možnost odemknout články pro blízké
od 150 Kč/měsíc