Zašlapat do koberce značkové cereálie. Pak do toho přidat lego a pořádně použitou pampersku a pomazat si s tím obličej. A teď vy, dělejte to přesně jako Ryan a Sofinka a baby Halston. Jsou to přece kidfluenceři.
Influencer je člověk, který má z různých, vesměs nepochopitelných důvodů na sociálních sítích hodně sledujících. Kidfluencer je dítě, které má také hodně sledujících, ale důvod je jasný: tati a mami toužící po penězích a slávě. A tak svoje dítě učí první slůvka „pampers“ a „lego“ a „landrover“ a natáčí ho a fotí a dávají na Instagram a na YouTube a nechají si za to platit. Od dětí se žádá, jen aby vypadaly roztomile a plnily instrukce.
Asi nejlíp požadavky splnilo miminko baby Halston, které se pod vedením svých rodičů stalo celebritou ještě před narozením – mělo přes sto tisíc sledujících. Teď tři týdny po narození jich má 350 tisíc. Rodiče Mad a Kyler se natáčejí prakticky při všem, co dělají. Když dělali baby Halston, na chvíli vynechali, ale už těhotenský test viděli všichni followeři. A pak všechno, co následovalo, včetně porodu.
Rodina má ještě starší dvojčata Taytum a Oakley. Ať už šlapou do bláta, ukazují značkovou autosedačku či značkové cereálie, dívají se na ně miliony odběratelů. Osmnáct milionů sledujících má Ryan natáčející s tatim bláznivé recenze hraček. Dobře si vede i českořecká kidfluencerka Sofia Skalkos a její mami – třeba celý den jí jen růžové jídlo. A tak dále.
Děti smějí mít účty na sociálních sítích až od třinácti, aby nebylo…
Předplaťte si Respekt a nepřicházejte o cenné informace.
Online přístup ke všem článkům a archivu