Taky máte doma pejska? Tahá odpadky z koše, trochu páchne a do kavárny ho moc nevodíte, protože, upřímně, nemáte úplně pocit, že by vám zlepšoval image? Výborně. Koupíme mu něco na sebe a bude z něj pet-fluencer. Pokud je to náhodou koza, tím líp.
Nejprve připravíme strategii. Pet-fluencer je odvozeno od slova influencer, tedy člověk, nebo v tomto případě zvíře, s vysokým počtem sledujících na sociálních sítích. Jak je získat? Nejsnáze sbírají fanoušky domácí mazlíčci celebrit: namátkou pes Olive rodiny Beckham (76 tisíc fanoušků na Instagramu), králíček Cecil modelky Cary Delevingne (počty nevíme, má soukromý účet) nebo kočka Choupette módního návrháře Karla Lagerfelda (100 tisíc fanoušků), která se nejradši fotí v kabelkách Chanel.
Ale žádný strach. Také zvířata neslavných a nezajímavých majitelů, kteří by na kabelku Chanel vydělávali půl roku, se někdy vypracují na slušné počty instagramových fandů. Dokazuje to reportáž listu The New York Times z reklamní akce firmy Scotch Brite, na kterou si sezvali ty největší pet-fluencery. Je to například Toast (@toastmeetsworld), King Charles španěl s vyplazeným jazýčkem a 379 tisíci followery (v době uzávěrky; počty setrvale rostou). Nebo Louboutina (@louboutinanyc), která lidi ráda objímá předními tlapami. Nechce se prý pářit, chce rozdávat lásku – ale posuďte sami. Fanoušků má každopádně 168 tisíc. Populární psi přišli dělat reklamu válečku, který má účinně odstraňovat z textilu psí chlupy. Ty jsou sice nedílnou součástí…
Předplaťte si Respekt a nepřicházejte o cenné informace.
Online přístup ke všem článkům a archivu