
Vědět toho moc o svém oblíbeném žánru nemusí být nutně výhoda. Zvláště bere-li se přitom tvůrce příliš vážně a spojí-li síly se stejně zapáleným (a nesoudným) kamarádem. Příkladem je


Planeta Teror,
první z dvojice filmů pod hlavičkou Grindhouse, který natočil podle vlastního scénáře Robert Rodriguez; druhý dodal Quentin Tarantino. Záhadná biologická zbraň promění lidi v krvelačné zombie, které se vyžívají nejen v ukusování končetin, ale i vymačkávání infekčních puchýřů na své oběti. Porazit je může jen skupinka svérázných renegátů vedená go-go tanečnicí s kulometem namísto amputované nohy.
Planeta Teror
měla být poctou americkým exploatačním filmům uváděným v šedesátých a sedmdesátých letech v tzv. grind housech. Skončila ale jako otrocká kopie bez odstupu a vtipu.
Předplaťte si Respekt a nepřicházejte o cenné informace.
Online přístup ke všem článkům a archivu