Chlapi, pojďte na jedno. Dáte si tužidlo? Nebo kondicionér? Můžete to i mixovat, kocovina nehrozí. Brzy zjistíte, že v drogerii je líp než v hospodě. Čisto a voňavo, jak to máte rádi.
Minulý týden Google totiž vydal další ze zpráv o módních a kosmetických trendech a vyšlo: muži vyhledávají slovo účes (haircut) častěji než ženy (o šest procent). Obvykle na mobilu, právě ve chvílích, kdy stojí doma před zrcadlem a po vzoru svých matek a partnerek si „dělají hlavu“. Jenže chybí jim nejen letité know-how, ale také spousta přípravků. Zatím tajně kradou z lahviček žen. Oč lepší by ale bylo zůstat svůj – a mít svůj kondicionér ve své poličce. Nabídnout mužům vlasovou kosmetiku je prý jako „vzbudit spícího obra“, píše se ve zprávě Googlu, tak velký a vyhládlý trh to je. A co víc, načesaný chlap je vděčný a věrný, neboť muži „jsou loajálnější ke své značce a spíše si koupí to, co jim doporučí kadeřník“.
A jaké jsou chlapské účesy posledních sezon? Chce to mít trochu přehled, ať nejste v drogerii za šaška. Podle Googlu je už nějakou dobu nejvyhledávanější drdol čili man bun. Může být i ze spleteného copu, jak to měl Jared Leto na předávání Glóbů. To je další zajímavost, muži se rádi řídí podle celebrit.
Další oblíbený účes je „comb over“, což má dva významy. Jednak stará dobrá přehazovačka pro zakrytí pleše, na níž se zrovna vyplácá spousta gelů a vosků, aby dostala tu správnou strukturu čárového kódu. A pak vlna vyčesaná nad čelem do protisměru, odborně bombáž, lidově „na…
Předplaťte si Respekt a nepřicházejte o cenné informace.
Online přístup ke všem článkům a archivu