
„Ahoj, to jsem já,“ zní první verš singlu Hello, s nímž se po tříleté odmlce vrací britská zpěvačka


Adele
. Motiv telefonátu, kdy žena zničená rozchodem bere do ruky mobil a volá mladší verzi sebe sama, se stal základem mikropříběhu, jejž vypráví nostalgicky sépiový klip kanadského filmaře Xaviera Dolana. „To video je vysoce neoriginální. Slyšíte slova Ahoj, to jsem já – a vidíte, jak někdo bere do ruky telefon,“ tvrdí s nadsázkou populární mladý režisér, kterého proslavily filmy
Zabil jsem svou matku
a
Imaginární lásky
. Největší rozruch ovšem vzbudily uštěpačné poznámky, proč má Adele při volání do minulosti i starý mobil. Použití véčka, které bylo populární tak v roce 2003, však Dolan omlouvá tím, že kdykoli se dnes na obrazovce objeví moderní technologie, člověk to vždy považuje za product placement.
Předplaťte si Respekt a nepřicházejte o cenné informace.
Online přístup ke všem článkům a archivu