Má vaše firma webovou stránku? A pokud ano, jak vypadá na mobilních telefonech? Pokud to není žádná sláva – miniaturní písmenka, odkazy v menu příliš blízko u sebe nebo texty, jež se na obrazovku nevejdou bez posouvání doleva a doprava, pak počítejte s odlivem návštěvníků. Google totiž před několika dny skutečně zavedl ohlašovanou změnu v mobilní verzi svého vyhledávače: weby, které nejsou „přátelské pro mobily“, vyhledávací algoritmy upozadí. Přednost dostanou stránky snadno čitelné a použitelné i na malých dotykových displejích. Google se snaží předkládat „nejrelevantnější výsledky“ – a podle firmy je tedy logické, že hodnotí i celkový zážitek uživatele z daných webů.
↓ INZERCE
Předplaťte si Respekt a nepřicházejte o cenné informace.
Online přístup ke všem článkům a archivu
Články i v audioverzi a mobilní aplikaci
Možnost odemknout články pro blízké
od 150 Kč/měsíc