Volíte mě, tedy jsem
České politické strany zjistily, že nejlepší je mlčet
Běžící billboardová kampaň před krajskými a senátními volbami bude dohromady stát stovky milionů korun. Kdo čeká za ty peníze nějaké sdělení, bude za naivku. Žadatelé o hlasy sázejí na prosté zpodobnění partajních kandidátů a slogany typu „Nová tvář pro váš kraj“, „Dejme prostor podnikání“, „Chytří vytvářejí nové pracovní příležitosti“ nebo taky jen „Váš kandidát“ či „Na skleničku dobrého rumu s Mírou Palasem“. Vypadá to, že strany letos uzavřely tajnou dohodu, že na svých draze zaplacených obřích plakátech nesdělí voličům vůbec nic. Přitom ještě nedávno se političtí marketingoví stratégové o nějaký vzkaz snažili.
↓ INZERCE
Předplaťte si Respekt a nepřicházejte o cenné informace.
Online přístup ke všem článkům a archivu
Články i v audioverzi a mobilní aplikaci
Možnost odemknout články pro blízké
od 150 Kč/měsíc
Mohlo by vás zajímat
Když máte pocit, že se v životě jen plácáte, možná je čas vyrazit za dobrodružstvím
Arthur C. Brooks, The Atlantic•20. 11. 2024