Snad nejlepší způsob, jak zachránit český turistický průmysl, je dosadit cara. Leckdo už se za něj dokonce i pokládá a nejeden to i zvládá (jako třeba Pavel Hlinka z AHR nebo Tomio Okamura z AČCKA). Země, a Praha zvlášť, ale potřebuje dravého podnikavce, který jí dokáže dělat reklamu za hranicemi v cizích jazycích a zároveň přesvědčit místní politiky i podniky o potřebě zásadních změn. Bylo by třeba, aby takový člověk pracoval s kabinetem, parlamentem, radnicí, centrální bankou, hotely, restauracemi, cestovními kancelářemi i provozovateli taxislužby a nasměroval je ke společnému postupu. Současný nejvyšší činitel v oblasti turistiky, ministr pro místní rozvoj Jiří Čunek, se zatím příliš staral o jiné věci a do problému turistiky pořádně šlápl až teprve včera. Řeči o katastrofálním poklesu příjmů z turistiky v Praze jsou přehnané, prohlásil. Však je taky zvyklý problémy spíš popírat než je řešit.
Pokud jste v článku našli chybu, napište nám prosím na [email protected].