Předseda ČSSD Jiří Paroubek se rád chlubí agenturou PSB, která mu pomáhá při volbách, ovšem ani američtí poradci nezabránili tomu, aby slibná kampaň k evropským volbám neskončila pohromou. Co se stalo? Kreativní ředitel Eda Kauba z agentury Euro RSCG napsal v květnu v HN, že kampaň ČSSD byla profesionální, naprosto srozumitelná a dobře ušitá na ekonomickou krizi. Byla výrazně lepší než kampaň ODS, a přece ODS triumfovala. Jak dnes poznamenal sám Paroubek v Právu, problém spočívá v tom, že se mezi mládeží stal Veřejným nepřítelem. Paroubek v MfD uvedl, že PSB dokonce osobní útoky předpověděla. Tak proč s tím nikdo nic neudělal? Protože poprvé mnoha lidem došlo, že Paroubek není pro vedení ČSSD ten správný člověk. Teď když je to venku, nezaženou tohohle džina do lahve ani všichni političtí poradci světa.
Pokud jste v článku našli chybu, napište nám prosím na [email protected].