Ke kořenům generace Já
Galerie Rudolfinum představuje zajímavé fotografie, na nichž není nic zajímavého
Kurátor Michal Nanoru si podle svých slov nechával v minilabu vždycky vyvolat všechny fotografie. Tedy nikoli jenom ty „dobré“, jak bylo v předdigitálních dobách zvykem, protože tak člověk ušetřil spoustu peněz. Proč tomu nevěřit. Někdejší šéfredaktor časopisů Živel a Hype jde dlouhodobě proti proudu a konvence neuznává v teorii ani v praxi. Výstava Only The Good Ones, již nyní připravil pro pražskou Galerii Rudolfinum, proto logicky vyvolala očekávání, s jakou divočinou Nanoru přijde.
Tento článek je v plném znění dostupný předplatitelům.
Odemkněte si všech 43 článků vydání zakoupením předplatného. Pokud jste již předplatitel/ka, přihlaste se.
Pořízením předplatného získáte přístup k těmto digitálním verzím už v neděli ve 12 hodin:
Pokud jste v článku našli chybu, napište nám prosím na [email protected].