Na pražském gymnáziu v Sázavské ulici to dnes připomíná sen Steva Jobse. Učitel matematiky Tomáš Vávra právě vyskládal z velkého kufru na stůl hromádku iPadů. Studenti si vypůjčené tablety bleskurychle rozdělují do skupin, společně s vyučujícím se připojují na wi-fi a zkoušejí, jestli dokážou rychle najít aplikace, které budou během hodiny potřebovat. Všechno se zobrazuje na velkém monitoru před třídou, z lavic znějí komentáře na téma, kdo už to našel a kdo je ňouma, načež přichází zklamání: vyučující přikazuje tablety zase odložit a chopit se tradiční tužky a papíru. „Dnes budeme pokračovat v kuželosečkách. Takže dejte hlavy dohromady a rychle si poznamenejte na papír cokoli, co vás napadne v souvislosti se slovem parabola.“
Tento článek je v plném znění dostupný předplatitelům.
Odemkněte si všech 43 článků vydání zakoupením předplatného. Pokud jste již předplatitel/ka, přihlaste se.
Pořízením předplatného získáte přístup k těmto digitálním verzím už v neděli ve 12 hodin:
Pokud jste v článku našli chybu, napište nám prosím na [email protected].