Nejzásadnější otázka ohledně prvního životopisného snímku o Stevu Jobsovi (1955–2011) by neměla znít, zda je dobrý, ale jestli vůbec mohl být dobrý. Respektive, co asi cílová skupina chce vidět. Do Jobse si řada podnikatelů a manažerů promítá jisté ideály a snímek slouží jako jejich přehlídka. Hlavní snahou počítačů a dalších zařízení od Applu je vypadat sexy a cool, přitom mít vše zabudované uvnitř a dovolovat uživateli minimální samostatnou aktivitu. Pak se tedy nemůžeme divit, že ani film o Jobsovi a vzniku firmy Apple nehodlá nic rozebírat.
Činění zázraků
Tento článek je v plném znění dostupný předplatitelům.
Odemkněte si všech 38 článků vydání zakoupením předplatného. Pokud jste již předplatitel/ka, přihlaste se.
Pořízením předplatného získáte přístup k těmto digitálním verzím už v neděli ve 12 hodin:
Pokud jste v článku našli chybu, napište nám prosím na [email protected].