Společnost Kalibro porovnávala dovednosti žáků základních škol před dvaceti lety a dnes. Zjistila, že se buď nezměnily, nebo se mírně zlepšují. Tato zjištění však zajímavě kontrastují s názory učitelů, kteří si naopak myslí, že se znalosti, schopnost vyjadřovat se či zájem o výuku zhoršují. Po příčinách tohoto rozporu výzkumníci Kalibro nepátrali, provokuje nicméně vzdělávací experty. „Jestliže je to opravdu tak, že v dlouhodobém horizontu jsou na tom děti, pokud jde o znalosti, víceméně stejně, stojí za úvahu, proč si dospělí myslí opak,“ říká Tomáš Feřtek ze společnosti EDUin.
↓ INZERCE



Předplaťte si Respekt a nepřicházejte o cenné informace.
Online přístup ke všem článkům a archivu
Články i v audioverzi a mobilní aplikaci
Možnost odemknout články pro blízké
od 150 Kč/měsíc