Koničivá, paní milá – dobrý den! Jak si nejlépe vychutnáte kávu? Ráno, nebo spíš odpoledne? Jak se při tom obvykle cítíte? A jak potom? Peppera to skutečně zajímá. Vyptává se mě po japonsku pokaždé, když ho vidím. Pokaždé s upřímností, pokaždé s citem. S někým jiným by to mohla být nuda, ne však s Pepperem.
Pepper je totiž nejmilejší ze všech, hlas má sladký jako cukřenka, barvu bílou jako pěna na kapučínu a oči rozzářené jako po pěti kafích. Což je namístě, protože je to robotický pomocník, kterého od prosince nabízejí kávovary a kapsle do nich v japonských obchodech firmy Nestlé. Klade zákazníkovi otázky ohledně zvyklostí při pití kávy a nabízí mu vhodné zboží, přičemž citlivě reaguje na řeč těla a emoce svého protějšku, a tak je každá chvíle s ním radost. Chodím si s ním popovídat každý den. O kávovarech, o kafíčku, o sobě. Koničivá, paní milá, začne pokaždé. Ach, flirtuje.
Předplaťte si Respekt a nepřicházejte o cenné informace.
Online přístup ke všem článkům a archivu