0:00
0:00
Kultura7. 12. 20142 minuty

Stereotypy v mobilní zkratce

Astronaut

Někteří reklamní kreativci chtějí být cool hustí za každou cenu, až je opustí kultura projevu. Agentura Saatchi & Saatchi Praha stojí za dosti urážlivou a nepříliš vtipnou televizní reklamou pro T-Mobile, kde polský překupník prodá nebohému českému lyžaři šuntový telefon a pak beze stopy zmizí. Spot, v němž účinkují Ivan Trojan a Jiří Žáček, používá nejtupější národnostní stereotypy a jde daleko za hranice dosavadních kampaní, kdy se třeba chorvatský trenér jmenuje Zadar Volanič.

↓ INZERCE

Předplaťte si Respekt a nepřicházejte o cenné informace.

Online přístup ke všem článkům a archivu

Články i v audioverzi a mobilní aplikaci
Možnost odemknout články pro blízké
od 150 Kč/měsíc