Plakáty s usměvavou tváří primátora Tomáše Hudečka (TOP 09), které minulý týden odstartovaly kampaň před říjnovými komunálními volbami v Praze, překryly na reklamních megakostkách a billboardech bílé papíry nebo zcela zmizely.
Majitelé těchto ploch v čele s firmou BigBoard tak protestují proti nové pražské vyhlášce platné od 1. října. Jde o upravené Pražské stavební předpisy, jež Hudeček už v červnuprosadil v radě hlavního města a které budou mimo jiné právě pro BigBoard znamenat finanční ztrátu.
↓ INZERCE
Předplaťte si Respekt a nepřicházejte o cenné informace.
Online přístup ke všem článkům a archivu
Články i v audioverzi a mobilní aplikaci
Možnost odemknout články pro blízké
od 150 Kč/měsíc
Mohlo by vás zajímat
Když máte pocit, že se v životě jen plácáte, možná je čas vyrazit za dobrodružstvím
Arthur C. Brooks, The Atlantic•20. 11. 2024