KONCERT
↓ INZERCE



Londýnská kytarová čtveřice O.Children si svou českou premiéru odbyla loni po širým nebem v rámci pražského festivalu United Islands. Postpunková formace, již vede vytáhlý zpěvák Tobi O’Kandi se dala dohromady v roce 2009 na troskách vtipně nazvaného spolku Bono Must Die (Bono musí zemřít). Nové jméno si zvolili podle jedné z písní Nicka Cavea. Ne náhodou. Na obou řadových deskách O.Children – debutu z roku 2010 i loňském Apnea – jsou zcela nepřeslechnutelné vlivy minimalistické ostrovní scény osmdesátých let, kam vedle Caveových Birthday Party, patřily i formace Bauhaus, Public Image Ltd nebo The Sisters of Mercy.
Předplaťte si Respekt a nepřicházejte o cenné informace.
Online přístup ke všem článkům a archivu
Články i v audioverzi a mobilní aplikaci
Možnost odemknout články pro blízké
od 150 Kč/měsíc