Víme, čeho se máte bát
Kroky sociální demokracie už zase "řídí" PR agentura
Jak by vypadalo bolševickéšpinění Západu, kdyby jej v podobě řádně navržené reklamní kampaně prováděla zavedená PR agentura? Nabízí se škodolibá odpověď – zřejmě by se nelišilo od kampaní v padesátých letech, kdy záplavu špíny do veřejného prostoru pumpovali ideologové komunistické strany. Je to zkrátka takový paradox: firmy na ovlivňování veřejného mínění jsou výdobytkem svobodné společnosti, to ale neznamená, že nenacházejí inspiraci v praktikách protřelých totalitních dezinformátorů.
↓ INZERCE
Předplaťte si Respekt a nepřicházejte o cenné informace.
Online přístup ke všem článkům a archivu
Články i v audioverzi a mobilní aplikaci
Možnost odemknout články pro blízké
od 150 Kč/měsíc
Mohlo by vás zajímat
Když máte pocit, že se v životě jen plácáte, možná je čas vyrazit za dobrodružstvím
Arthur C. Brooks, The Atlantic•20. 11. 2024