Najít ve svém okolí někoho, kdo není na Facebooku, je čím dál těžší. Někdejší dobrý studentský nápad nepochybně změnil a dál bude měnit svět. Redaktoři The Economist se pokusili poodhalit uvažování představitelů této společnosti a všimli si nečekaných souvislostí. Je nesmírně zajímavé sledovat, jak se Facebooku přizpůsobují i firmy a odvětví, u nichž by to člověk automaticky nečekal. Příklad? Američtí teenageři si už nedělají řidičák tak brzy, jak tomu bylo zvykem v minulosti. Jedním z důvodů je i to, že mladí lidé se díky sociálním sítím už necítí tak odtrženi od svého okolí a klesá jejich touha cestovat.
↓ INZERCE



Předplaťte si Respekt a nepřicházejte o cenné informace.
Online přístup ke všem článkům a archivu
Články i v audioverzi a mobilní aplikaci
Možnost odemknout články pro blízké
od 150 Kč/měsíc