Na drsné stezce
Ministerstvo dopravy už vybralo reklamní agenturu a mohutná tuzemská kampaň za slušnější chování na silnicích by měla být hotova v září. Trvalo to dlouho, nicméně ani v Česku to není taková novinka, jak by se mohlo nepřipravenému pozorovateli zdát.



V Americe nebo Británii jsou na to už docela zvyklí. Zapnete televizi a auto tam drtí pětileté dítě. Pěkně v detailu. Tyhle nepříjemné a mimořádně drsné kampaně ukazující následky dopravních nehod zabírají. Teď se touto cestou rozhodl jít za 150 milionů korun i český stát. Ministerstvo dopravy už vybralo reklamní agenturu a mohutná tuzemská kampaň za slušnější chování na silnicích by měla být hotova v září. Trvalo to dlouho, nicméně ani v Česku to není taková novinka, jak by se mohlo nepřipravenému pozorovateli zdát.
Přímá účast
Je to nečekané spojení, ale funguje dobře. Někdejší zaměstnankyně reklamní agentury a bývalý záchranář s desetiletou praxí z terénu našli odvahu dělat věci jinak. O drsných videoklipech z bouraček se sice začalo mluvit až nyní, ale Zuzana Ambrožová (48), šéfka oddělení ministerstva dopravy BESIP, a ředitel agentury EuroNet Martin Gebauer (37) se snaží jít touhle cestou už několik let. „Nová kampaň bude jen logickým pokračováním toho, co už nějakou dobu děláme,“ říká Zuzana Ambrožová v malé kanceláři až pod střechou ministerstva vyzdobené slavnými „historickými“ plakáty BESIP.
Mluví hlavně o multimediální show The Action, kterou už vidělo za čtyři roky od jejího vzniku během 191 repríz šestasedmdesát tisíc lidí. Je určena „mladým začínajícím řidičům“, tedy posledním…
Předplaťte si Respekt a nepřicházejte o cenné informace.
Online přístup ke všem článkům a archivu