Doporučeno přítelem
Co to je „matka latte macchiato“? Jitka to dokáže vysvětlit jistě lépe než marketingoví manažeři, kteří si v německé pobočce nadnárodního kolosu Procter & Gamble toto označení vymysleli.



Co to je „matka latte macchiato“? Jitka to dokáže vysvětlit jistě lépe než marketingoví manažeři, kteří si v německé pobočce nadnárodního kolosu Procter & Gamble toto označení vymysleli. Jitka si právě odstavila kočárek v kavárně a nese si ke stolku kelímek s kafem latté. Jitka k téhle skupině patří.
Matky malých dětí, které se scházejí v kavárnách a tam štěbetají u kávy s mlékem, jsou pro zadavatele reklamy ideální cíl. Tak zaprvé doporučují konkrétní výrobky, dokonce konkrétní značky; zpravidla neřeknou, že kupují papírové pleny, ale hned také dodají, jestli Pampers nebo Kleenex. Zadruhé svým doporučením vzájemně věří, protože nikdo přece neudělá pro své dítě něco špatného. A pak je tu ještě jedna věc. Podle spotřebitelských analýz je doba od šestého měsíce těhotenství do roku a půl prvního dítěte vůbec nejdražším obdobím v životě. Kdy jindy totiž kupovat větší byt, bezpečnější auto, lepší pojistky a dražší potraviny než v době, kdy jsme citově labilní?
„Sejdeme se okolo půl jedenácté v Crocodille na Dejvické,“ říká mi do telefonu Jitka a než zavěsí, tak mi nahrubo popíše cestu, takže to najít není problém. „Je to tu docela dobrý, ne?“ zahlaholí Jitka a rychle dodává: „My sedáváme tamhle v rohu. Na rozdíl od McDonald‘s tu jsou polstrovaná sedadla, takže tu můžeš sedět déle, a taky tu můžeš zaparkovat kočárek a…
Předplaťte si Respekt a nepřicházejte o cenné informace.
Online přístup ke všem článkům a archivu