Anketa: Změnil se nějak způsob vyučování v novém školním roce?
Máme trochu jiný styl učení, učitelé jsou na nás tvrdší, přibyl nám druhý jazyk – k angličtině máme ještě němčinu.
Aneta Pakandlová
ZŠ Byšice
Máme trochu jiný styl učení, učitelé jsou na nás tvrdší, přibyl nám druhý jazyk – k angličtině máme ještě němčinu. Taky teď v přírodopisu, v hudební a výtvarné výchově píšeme hodně referátů. Jinak se změnilo jenom to, že máme novou žákovskou knížku. Přibyly nám v ní stránky, kde se máme na konci každého měsíce sami zhodnotit. Takže jsem si tam ještě nic nezapsala.
Kristýna Kim
ZŠ Londýnská, Praha
Předtím jsem chodila na Základní školu v Táborské ulici, kde se ještě učilo normálně. Tady v Londýnské mají vlastní program učení už déle. Největší rozdíl je v komunikaci s učiteli, která je mnohem lepší – tady se třeba hodnotí slovně, nedostáváme známky. Máme tu taky stejné vyučovací předměty, ale jmenují se jinak, třeba člověk a společnost, kde se někdy míchá dějepis se zeměpisem. Učitelé jsou tu přísnější, hlavně v domácích samostatných pracích.
Michaela Komínková
ZŠ Na Příkopech, Chomutov
Zatím je to krátká doba na to, abych mohla říct, jestli se něco změnilo. Přibylo ale víc předmětů a učitelů. Taky názvy předmětů jsou jiné, než bývaly, třeba rodinná výchova je teď výchova ke zdraví. Učíme se ale podle stejných učebnic, takže to asi velká změna nebude. Těším se na skupinové práce, které nám slíbil pan učitel na češtinu.
Roland Leisztner
ZŠ Curierových, Praha
Zatím se nezměnilo skoro nic. Máme nové, zajímavější učebnice, přibyly nám nové předměty. Třeba z občanské výchovy máme teď výchovu k občanství – učíme se tady o právech, a jak se máme chovat, a každý týden musí dva lidi ze třídy sledovat zprávy a vybírat ty nejzajímavější. Naposledy mě zaujala zpráva o oddělení siamských dvojčat na Slovensku.
Pokud jste v článku našli chybu, napište nám prosím na [email protected].