Jen dívky do dvaceti let
U Himi's chtějí „činorodost a pozitivní energii“
„Prodavačky přijímáme, ale záleží na tom, kolik vám je. Hrozně moc lidí tady chce pracovat. Přijďte raději osobně,“ radí dívčí hlas na druhé straně telefonu. Přímo v prodejně zahraničních oděvů Himi's jeans v Revoluční ulici se dozvídám, že berou jenom dívky do dvaceti let.
Odpovídat stylu prodejny
„Mladé prodavačky patří ke koncepci, o kterou se v našich obchodech snažíme,“ vysvětluje Maurice Rebibo, člen vedoucího týmu firmy CTC sportwear, která provozuje síť prodejen Himi's, „chceme prodávat nově, jinak.“ V obchodech by podle něj měla vládnout příjemná a veselá atmosféra. Zákazník má být šťasten, že si kupuje nové, hezké džíny nebo tričko, má se cítit dobře. Prodavačky a prodavače však vedoucí obchodu nevybírá jenom podle věku. Musí být aktivní, umět se zákazníkem promluvit, odpovídat stylu prodejny. „Takovou dívku, kterou přivede maminka za ruku, nemůžeme potřebovat. Důležité je, aby z každého i ze všech dohromady vyzařovala činorodost a pozitivní energie.“
Barevné oblečení, hudba a zrcadla
Jeden z největších Himi's obchodů je na dolním rohu Václavského náměstí v bývalé Koruně. Na policích podél stěn jsou v pečlivých hromádkách vyrovnány džíny, na kovové konstrukci až ke stropu visí džínové bundy, vesty, bavlněné košile. Mezi kulatými stojany postávají dívky v bílých tričkách s reklamním nápisem Himi's jeans. Z reprobeden zní hudba. U zrcadla si…
Předplaťte si Respekt a nepřicházejte o cenné informace.
Online přístup ke všem článkům a archivu