Děkuji pěkně
Vážená redakce,článek Reklama je byznys, žádná srandička (Respekt č.18) považuji nejen za urážlivý pro všechny reklamní agentury, ale za přímý pokus o obchodní sebevraždu Pražské pobočky reklamní agentury MARK/BBDO.Agentura, nebo lépe řečeno jeden pracovník (Jakub Horák), který tvrdí, že pro práci v reklamě není zapotřebí speciální vzdělaní a že tuto práci může vykonávat každý, se snad ani reklamní agenturou nazývat nemůže. (Marketing, kreativita, schopnost umět zhodnotit trh, hospodářské myšlení atd.)Dále tvrzení, že reklama je lživá, znamená pro mne v souvislosti s tím, že agentura zastupuje Československé aerolinie, otázku bezpečí, protože slogan jejich zákazníka říká: „Staré odlétávají nové přilétávají“ nebo tak nějak podobně.To znamená, že se zde nic nezměnilo? Bezpečnost leteckého provozu, školení pilotů atd. …Děkuji pěkně!!! Pochybuji, že bych se nechal zastupovat od agentury, která veřejně tvrdí ústy jednoho jejího pracovníka, že reklama je samozřejmě lživá.Morální kodex v této branži pro pracovníka této agentury neexistuje. To by znamenalo, že místo respektu byť i v konkurenčním boji (často jde někdy o holou existenci), by na sebe měli lidé plivat?Tohoto mladého muže omlouvá snad věk, ale co k tomu říká ředitel, který takový článek (možná bez vědomosti) nechal vytisknout. Nevěřím, že mu to přinese sympatie na veřejnosti.Nevím, jak dlouho se ředitel pražské odbočky agentury v reklamním obchodě pohybuje, ale o „těžkých prachách“ (viz…
Předplaťte si Respekt a nepřicházejte o cenné informace.
Online přístup ke všem článkům a archivu